
توسعهدهنده Halo Infinite 343 Industries بهروزرسانی سیستمهای ضد تقلب بازی را ارائه کرده و نحوه بهبود این استودیو در آینده را توضیح داده است. در یک پست وبلاگ، 343 در وهله اول با کشف سیستم ضد تقلب خود شروع کرد. این سیستم خودش به نام Arbiter است، و این اولین بار است که 343 با هر ظرفیت واقعی در مورد آن صحبت می کند – و دلیلی برای آن وجود دارد.
343 تاکنون در این مورد صحبت نکرده است، زیرا هرچه بیشتر فاش شود، هکرها سریعتر و کارآمدتر می توانند از آن سوء استفاده کنند. 343 گفت که مخفی نگه داشتن چیزها به نفع تبدیل Halo Infinite چند نفره به مکانی سرگرم کننده و امن است.
3434 گفت: “ما می خواهیم تا آنجا که ممکن است آن را مخفی نگه داریم.” ما می دانیم که ممکن است برخی از شما به طور کامل با تصمیم ما برای دور نگه داشتن این گفتگو موافق نباشید، و از آنجایی که معتقدیم اثربخشی رویکرد ما کاملاً به محرمانه بودن آن متکی نیست، می خواهیم تا حد امکان در مورد این گفتگو شفاف باشیم. وضعیت فعلی، وضعیت ضد تقلب.
با نگاهی به آینده، 343 اعتراف کرد که هیچ گلوله نقره ای برای تقلب وجود ندارد و مقدار مشخصی از تقلب همیشه در Halo Infinite وجود خواهد داشت. با این حال استودیو همچنان در تلاش است. در آینده، 343 اقدامات بیشتری را برای کمک به بهبود سیستمهای تشخیص تقلب انجام خواهد داد و به بازیکنان این فرصت را میدهد تا موارد تقلبی را که شاهد آن هستند گزارش دهند.
343 گفت: “ما به وضوح و قویا شنیده ایم که باید توانایی خود را برای گزارش دادن به سایر بازیکنان در بازی در مورد کلاهبرداری یا رفتار سمی بهبود دهیم.” که منجر به تحقیقات مستقیم توسط تیم ایمنی ما می شود. هر گزارش کلاهبرداری توسط یکی از اعضای تیم امنیتی بررسی میشود، و ما از همه شما که برای ما بلیط ارسال کردهاید و به ما کمک کردهاید تا اقدام کنیم، سپاسگزاریم.»

در آینده، 343 اعلام کرد که امیدوار است یک سیستم گزارش دهی بازیکن در بازی ارائه کند، اما احتمالاً به زودی در اینجا نخواهد بود. 343 گفت: «این یک ویژگی است که ما روی آن کار میکنیم، اما ساخت و صیقل دادن تمام سیستمهای پشتیبانی مورد نیاز در خط لوله به زمان نیاز دارد تا به آرامی و دقیق کار کنند».
343 از نظر اجرایی اعلام کرد که ممنوعیت های موقت و دائم موجود در رفع بدمسابقه ها موثر بوده است اما سیستم می تواند پایدارتر باشد.
«از آنجایی که بازی چند نفره ما رایگان است، برخی از کلاهبرداران برای جلوگیری از آزار و اذیت ما، حسابهای جدیدی ایجاد میکنند یا در دستگاههای جدید ظاهر میشوند. او گفت که تصمیمات مختلف زیادی را دنبال می کند.
343 برای کمک به افرادی که پس از مسدود شدن حسابهای جدیدی ایجاد میکنند، سیستمی را اجرا میکند که از بازیکنان میخواهد قبل از ورود به لیست پخش رتبهبندی شده، تعدادی مسابقه چند نفره را تکمیل کنند. در حال حاضر این تعداد 25 بازی است، اما 343 بازی گفتند که ممکن است تغییر کند.
“ما معتقدیم که این نه تنها بازیکن را برای مدتی از رتبه بندی خارج می کند، بلکه به سیستم های دیگر ما نیز اجازه می دهد تا آنها را به عنوان کلاهبرداران فعلی یا تکراری شناسایی کنند. 343 گفت: ما همچنین انتظار داریم که این به بازیکنان جدید کمک کند قبل از اینکه مستقیماً به تجربه رتبهبندی چالشبرانگیزتر بپیوندند، در لیستهای پخش اجتماعی پشتیبانی پیدا کنند.
343 در ادامه گفت که همچنین به دنبال روشهای بیشتری است تا بتواند بازیکنان ممنوعهای را که در همان دستگاه حسابهای جدید ایجاد میکنند شناسایی کند. «تلاشهای متعددی در اینجا انجام میشود و هیچ چیز، از جمله استفاده از راهحلهای شخص ثالث در ترکیب با کار موجود ما در Arbiter، قابل بحث نیست. 343 گفت، همانطور که در مورد بهبود گزارشهای پخشکننده ما، با نزدیکتر شدن به انتشار، اطلاعات بیشتری در مورد این کار به اشتراک خواهیم گذاشت.
به طور کلی، 343 میگویند که طرفداران میتوانند مطمئن باشند که 343 متعهد است که سیستمهای ضد کلاهبرداری Halo Infinite را پایدارتر و شایستهتر کند. 343 گفت: برخی از پیشرفتهای ضد کلاهبرداری در بهروزرسانی اخیر میانفصل آمدهاند و همچنان پس از پاک شدن برای انتشار ارسال خواهند شد.
343 همچنین توضیح داد که به جای استفاده از ابزار شخص ثالث، سیستم ضد کلاهبرداری خود را برای Halo Infinite ایجاد کرده است، زیرا برای شرکت مهم است که بتواند همه چیز را از انتها به انتها کنترل کند. “این شامل رسیدگی به جنبه های تشخیص و پیاده سازی است که معمولاً توسط محصولاتی مانند Easy Anti-Cheat یا BattlEye ارائه می شود. ساخت کل راه حل در خانه یک رویکرد نسبتا رایج در صنعت استودیو است که از بازی های زنده چند ساله مانند Halo Infinite پشتیبانی می کند.» 343 گفت.
استفاده از ضد کلاهبرداری تجاری هیچ ایرادی ندارد و مانند هر چیز دیگری، قطعاً این چیزی نیست که ما کاملاً آن را به عنوان راهی برای افزایش راه حل موجود خود رد کرده باشیم، اما اکثر ضد کلاهبرداران تمرکز زیادی بر پیشگیری و محافظت ندارند. . در غیر این صورت باید Arbiter را میسازیم، “343 اضافه شد.”
استودیو گفت که Arbiter یک درایور در سطح هسته نیست، اما چیزی است که 343 در نظر گرفته است. استفاده از یک درایور در سطح هسته مزایای زیادی را ارائه می دهد که در سطح برنامه دشوار یا غیرممکن است، اما در کل معایب زیادی برای 343 وجود داشت که بخواهد این مسیر را طی کند.
“برای نوشتن یک درایور، باید مطمئن شوید که متخصصان داخلی توسعه هسته دارید. پایداری به یک نگرانی جدی تبدیل میشود، زیرا اگر اشتباه کنید، نه فقط کلاینت بازی را خراب میکنید، بلکه کل دستگاه را برای خطاها (“صفحه آبی”) بررسی میکنید. شما یا باید بازی را به عنوان یک مدیر اجرا کنید تا درایور هنگام شروع بازی اجرا شود، یا باید یک سرویس مدیر را نصب کنید تا این کار را برای شما انجام دهد، “343 گفت.” “ایجاد تغییرات در درایور مستلزم مراحل امضا و صدور گواهینامه است که زمان بیشتری را به خط لوله راه اندازی طولانی مدت اضافه می کند. علاوه بر آن، افزایش پیچیدگی فنی تقلب هایی را که برای دور زدن مبارزه با کلاهبرداری شما ایجاد می شوند تضمین می کنید.”
همچنین این سوال وجود دارد که چگونه درایورهای سطح هسته در مورد نگرانیهای حفظ حریم خصوصی بحثبرانگیز هستند – این به این دلیل است که درایورهای سطح هسته به توسعهدهندگان “دسترسی نامحدود به سیستم” را به ماشین کاربر میدهند.
343 گفت: «اگرچه این ممکن است آنقدرها که مردم فکر میکنند مشکل بزرگی نباشد، به عنوان یک توسعهدهنده بازی واقعاً تجربهای بیش از حد به نظر میرسد.» در مجموع، ما متعهد هستیم که آنچه را که برای محافظت از تجربه بازیکنان خود لازم است بسازیم. هیچ چیز به طور کامل از میز خارج نیست. اگر در نهایت بخواهیم از یک درایور هسته استفاده کنیم، احتمالاً به جای ساختن آن مؤلفه در محل، از یک راه حل شخص ثالث موجود برای ارائه آن برای خودمان استفاده خواهیم کرد.
پست کامل با جزئیات و بینش بسیار بیشتر تنظیم شده است – آن را اینجا بخوانید.
در اخبار دیگر برای Halo، سریال تلویزیونی مورد انتظار Halo در تاریخ 24 مارس پخش می شود. اعضای Xbox Game Pass Ultimate میتوانند برای تماشای نمایش، یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان Paramount + درخواست کنند.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.