
دنباله Final Fantasy 7 Remake به عنوان بخشی از جشن سالگرد Final Fantasy 7 در Square Enix به نمایش درآمد. برای پایان دادن به این جریان، Square Enix اولین نگاهمان را به Final Fantasy 7 Rebirth، عنوان رسمی چیزی که قبلا به عنوان Remake Part 2 شناخته میشد، ارائه داد. زمستان آینده پلیاستیشن 5 است.
به عنوان بخشی از اعلامیه، Square همچنین خاطرنشان کرد که این دومین ورودی در این سه گانه است، و به اولین درک رسمی ما از تعداد قسمت های این سری جدید FF7 اشاره کرد. در بیانیه ای، تتسویا نومورا، مدیر خلاقیت، گفت که توسعه Rebirth “از زمانی که ساختار توسعه جدیدی را اتخاذ کردیم به سرعت پیشرفت کرده است” و توسعه بازی سوم نیز در حال انجام است.
تهیه کننده Yoshinori Kitase گفت که قسمت دوم این سه گانه اغلب مورد علاقه طرفداران قرار می گیرد و “در همین راستا، ما تلاش می کنیم تا Final Fantasy VII Rebirth را به تجربه ای جذاب تر و به یاد ماندنی تر از Final Fantasy VII Remake تبدیل کنیم.”
این تریلر به بررسی کلیف هنجر به جا مانده از بازی اول می پردازد، با شخصیت های مختلف که اکنون که به نظر می رسد سرنوشت تغییر کرده است، معنی این موضوع را بررسی می کنند. این شامل چند سوال بزرگ است، به خصوص در مورد تیفا، که بسیار تند درباره سرنوشت خود می پرسد. فلش هایی از زک را هم دیدیم که به عنوان احتمال درگیر شدن در بازی اول اذیت شده بود.
سالها درباره Final Fantasy 7 Remake صحبت و انتظار میرفت، حتی زمانی که Square Enix قصد داشت آن را به بخشهای زیادی تقسیم کند. نتیجه غافلگیر کننده بود به گونه ای که طرفداران ممکن بود انتظار نداشته باشند. این بازی به روشهای کلیدی که آن را متمایز میکند، از داستان بازی اصلی Final Fantasy 7 منحرف میشود. این روند با Final Fantasy 7 Remake: Intergrade ادامه یافت، یک بسط جانبی که Yuffie را به نمایش میگذاشت که جزئیات بیشتری را به تاریخچه FF7R اضافه کرد.
در حالی که قسمت اول تقریباً به طور انحصاری در کلان شهر Midgar اتفاق افتاد، به نظر می رسد قسمت دوم احتمالاً در جاده ظاهر شود، شبیه به روشی که بازی اصلی پس از چند ساعت اول باز شد. کارگردان Tetsuya Nomura اظهار داشت که قسمت دوم “فضای متفاوت” خواهد داشت. یک سوال باز در مورد بازی دوم این است که بعد از اتمام بازی اول توسط cliffhanger چه تفاوتی با داستان اصلی خواهد داشت.
Final Fantasy 7 Remake در ابتدا در آوریل 2020 برای PS4 منتشر شد، با ارتقای PS5 بیش از یک سال بعد برای PS5 و سپس برای PC.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.
محصولات مورد بحث در اینجا مستقل از ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot می تواند سهمی از درآمد را دریافت کند.