
OlliOlli World اکنون نوعی بازی انیمیشنی عجیب و غریب است که در دنیایی که برای اسکیت بورد ایجاد شده است اتفاق می افتد. همچنین ساکنان آن، تاجران قورباغهها، فالگیران ماهی و خدایان اسکیت هستند که آموزههای اساسی آنها شامل آسیاب کردن و لگد زدن است. پلتفرمر اسکیت برد ساید اسکرول با افزونه DLC آینده خود، Void Riders، یک گام رو به جلو با موضوع فضایی و اضافه کردن انبوهی از بیگانگان برمیدارد.
اگرچه توسعهدهنده Roll7 جزئیات زیادی در مورد آنچه که بازیکنان میتوانند برای اولین پسوند داستان برای OlliOlli World انتظار داشته باشند، فاش نکرده است، GameSpot نگاهی استثنایی به هنر کلیدی DLC داشته است که سرنخهایی به دست میدهد.
جان ریبینز، مدیر خلاق و یکی از بنیانگذاران Roll7 در مصاحبه با GameSpot گفت: بله، به همان اندازه که به نظر می رسد عجیب است. “DLC فرصتی برای توسعه دهندگان است تا از آن لذت ببرند – ما از قبل می دانیم که چگونه بازی را بسازیم. و مثل این است که چه پیچ و تاب های بزرگی می توانیم روی آن و چیزهای مشابه بگذاریم؟
به نظر میرسد که جذابیتهای Void Riders بیشتر مربوط به بازدید از بیگانگان است که کشتیهای آنها را میتوان در هنر مکیدن اشیا، شخصیتها و گاوها مشاهده کرد و در نتیجه چشمانداز لغزنده OlliOlli را تغییر داد. قبل از آن، بیگانگان چندین صحنه کوتاه در سطوح OlliOlli World’s Burntrock ساخته بودند، که اکثراً به عنوان یک شوخی در منطقه 51 در پس زمینه آویزان بودند. آنها بخش بزرگی از پیش زمینه در Void Riders هستند و خدمه اسکیت خود را برای تعامل تشکیل می دهند. مشابه. به کسانی که در سطوح مختلف OlliOlli World قرار دارند.

توزیع بازدیدکنندگان بیگانه حسی از نوع گیم پلی مورد نیاز Roll7 را ارائه می دهد. وقتی صحبت از اسکیت به میان میآید، OlliOlli World خیلی واقعگرا نیست، البته – میتوانید ترفندهای مسخره انجام دهید، ریل را پشت ریل بدون توقف بخراشید، و صدها پا بیفتید بدون اینکه صدمه ببینید – اما این سریال به برخی از عناصر واقعگرایی اهمیت میدهد. ، مانند انواع ترفندهایی که اسکیت بازها می توانند انجام دهند. با Void Riders، Ribbins گفت که توسعه دهندگان علاقه مند به کاوش در تجربه ای هستند که کمی آزادی بیشتری ارائه می دهد.
“[With OlliOlli World]، مثل “بیایید سعی کنیم روی کاری که اسکیت بوردهای واقعی انجام می دهند تمرکز کنیم” و بنابراین با DLC جالب بود که بگوییم “باشه، DLC، بیایید از شر آن خلاص شویم.” به دلیل اینکه یک بازی ویدیویی است، فقط مکانیک های عالی بازی یا کار جالبی برای انجام چیست؟ او توضیح داد برخلاف «هفته گذشته این را در تراشر هم دیدم».
“بنابراین آنچه ما اضافه می کنیم احتمالاً بیشتر در انتهای فوق العاده صخره است، حدس می زنم، تا بیشتر در انتهای پیست اسکیت. اما من فکر می کنم سرگرم کننده است. فکر میکنم اگر ما فقط مثل «اوه، یک ترفند اسکیتبرد دیگری اضافه کردیم» یا چیزی شبیه به این باشیم، احتمالاً کمی قدیمی میشود. خیلی خوب بود، بیایید با این یکی واقعاً آنجا باشیم و کارهای احمقانه انجام دهیم.”
Void Riders بیوم جدیدی را به محیط وسواس اسکیت رادلندیا می آورد، که سبک هنر بیگانه دوردست آن در هنرهای کلیدی اشاره شده است. این با گزینه های سفارشی سازی جدید و برخی مکانیک های جدید بازی همراه است – ریبینز پیشنهاد کرد که این تیرهای تراکتور بیگانه در هنر کلیدی چیزی بیش از یک لباس علمی تخیلی هستند. اما تا حدی به طور خاص، این گسترش داستان به OlliOlli World است، که خود داستانی دارد که از سطوح مختلف هرج و مرج خود در اسکیت عبور می کند. علاوه بر خدمه اسکیت سواران Void، که می توانید انتظار تعامل با آنها را داشته باشید، هنر کلیدی موجودی بزرگ بنفش به نام Nebulord را نیز نشان می دهد که یک مکان مرکزی را اشغال می کند.

نکته قابل توجه در تاریخ OlliOlli World این است که چقدر مثبت است – هیچ آنتاگونیستی وجود ندارد و شخصیت هایی که در طول بازی ظاهر می شوند سفر شما را برای تبدیل شدن به یک جادوگر اسکیت باز تشویق می کنند. حریف اصلی شما در OlliOlli World شما هستید که برای افزایش سطح مهارت خود فشار می آورید. با این حال، شعبده باز اسکیت با یک نتیجه خاص یا درجه بالایی از توانایی تعیین نمی شود، بلکه با رضایت شخصی از بازی و مطالعه احساس اسکیت تعیین می شود. بنابراین، به نظر میرسد وجود یک سحابی شبحآلود بلافاصله با این رویکرد در تناقض است.
ریبینز به شوخی گفت: “شما یک شخصیت بزرگ، طیفی و با ظاهر بنفش را در پس زمینه قرار می دهید، مردم فکر می کنند یک آنتاگونیست وجود دارد.” در حالی که ما می خواهیم در این زمینه کارهای متفاوتی انجام دهیم [expansion]و برای گفتن چند داستان دیگر و داشتن مکان ها و شخصیت های جدید برای دیدن، نمی خواستیم تغییر کنیم [the tone] به طوری که در این DLC، یک آدم بد وجود دارد که شما سعی می کنید از آن غلبه کنید. او بد نیست، او فقط بسیار خودخواه است. او کاملاً خود محور است. و بنابراین این نوع پیچش متفاوتی را به ارمغان می آورد، زیرا شما در واقع با چنین شخصیت هایی در بازی اصلی روبرو نمی شوید.”
به گفته ریبینز، یکی از چالشهایی که Roll7 باید با آن دست و پنجه نرم میکرد، تعیین محل قرار گرفتن داستان Void Riders در OlliOlli World بود، زیرا شما بازی را با گروهی از شخصیتهایی که تاریخچه آنها از قبل دارای تاریخ مشخصی است سپری میکنید. او توضیح داد که Roll7 موفق شد Void Riders را به داستانی “همجوار” با بازی اصلی تبدیل کند. برای دسترسی به DLC، لازم نیست OlliOlli World را کامل کرده باشید و به یک جادوگر اسکیت تبدیل شوید، اما این بدان معناست که Void Riders در نقطه خاصی از تاریخ بازی اصلی گیر نکرده است.
همسایگی بودن به این معنی است که Void Riders شخصیت های جدید خود را دارد، اما همچنین با بقیه OlliOlli World ارتباط برقرار می کند و شامل برخی از افرادی است که هنگام سفر در Radlandia با آنها ملاقات می کنید. در بازی اصلی، چندین کاراکتر وجود داشت که بازیکنان تنها در چند مکالمه کوتاه در ابتدا و انتهای سطوح با آنها تعامل کوتاهی داشتند. ریبینز گفت که در حالی که تیم در حال ایجاد دنیای OlliOlli بود، ایده گذراندن زمان بیشتر با برخی از این شخصیتها و بررسی شخصیتهای آنها به هستهای برای DLC تبدیل شده بود – اگرچه او گفت که این شخصیتهایی هستند که میتوانید در افزونه پیدا کنید. یک “سورپرایز برای بعد” است.

علاوه بر سطوح جدید اسکیت، شخصیتهای جدید برای ملاقات، و مکانیکهای جدید برای استاد شدن، افزونه لوازم جانبی جدیدی را نیز برای سفارشی کردن اسکیت باز شما به ارمغان میآورد. به نظر می رسد برخی از آنها تم های فضایی مناسبی خواهند بود، و ریبینز گفت که Roll7 نحوه استفاده و تعامل جامعه جهانی OlliOlli از گزینه های سفارشی سازی در بازی اصلی را در هنگام ساخت بازی های جدید در نظر گرفته است. به عنوان مثال، توسعه دهندگان دریافتند که بازیکنان معمولاً تنیس را به عنوان لباس برای اسکیت بازان خود دوست ندارند، زیرا تمایل دارند گزینه های شخصی سازی را محدود کنند. لباسها و اکسسوریهای جدیدی که با افزونه ارائه میشوند با در نظر گرفتن این موضوع طراحی شدهاند و به بازیکنان فرصت بیشتری برای ترکیب و هماهنگ کردن میدهند.
و اگرچه این گسترش قبل از انتشار بازی اصلی برنامهریزی شده بود، دادهها و بازخوردها در مورد نحوه تصاحب OlliOlli World توسط بازیکنان بر نحوه نزدیک شدن Roll7 به دشواری تعیین محتوای جدید تأثیر گذاشت.
“[The main game was useful for] او توضیح داد تا بتوانیم ببینیم مردم چگونه بازی را ادامه دادهاند، جایی که مردم در آن مبارزه کردهاند، و سپس سعی کنیم روی جایی که سختی DLC را ارائه میکنیم تمرکز کنیم. اگر در میانه بازی هستید اما اوقات خوبی را سپری می کنید، DLC نیازی به پایان دادن به بقیه بازی و تسلط بر تمام مکانیک ها برای گذراندن اوقات خوب ندارد. هنوز زمان خوبی برای گذراندن با یک بازیکن سطح متوسط است، اما هنوز چالشها و کارهای جانبی زیادی وجود دارد که میتوانید در آنجا انجام دهید، اگر بازی را تمام کرده باشید و بر همه چیز مسلط باشید – هنوز هم واقعاً شما را میسازد.”
چیزهای زیادی در مورد Void Riders وجود دارد که ما نمی دانیم، اما این نگاه اولیه به افزونه این تصور را ایجاد می کند که این یک حمله فوق العاده عجیب دیگر در Radlandia خواهد بود. انتظار میرود این DLC تابستان امسال منتشر شود و اولین مورد از دو افزونه برنامهریزیشده برای داستان است. هر دو افزونه در OlliOlli World Rad Edition Xbox One، Xbox Series X | S، PlayStation 4، PlayStation 5، PC و Nintendo Switch یا به عنوان بخشی از یک بسته الحاقی که به بازیکنان 15 دلار پرداخت می کند، گنجانده شده است.