
ماه گذشته، استودیو Motive استریم توسعهدهندهای را برای بازسازی آینده خود از Dead Space با تمرکز بر طراحی صوتی نسخه بهروزرسانی شده بازی، راهاندازی کرد. طرفداران با جلوه های صوتی برخی از نمادین ترین سلاح های آیزاک کلارک – به ویژه چاقوی پلاسما و تفنگ ضربه ای – مشکل داشتند و اکنون Motive نگاهی انداخته و تغییراتی را ایجاد کرده است.
طراحی صدا که به تازگی تغییر کرده است در صفحات اجتماعی Dead Space به اشتراک گذاشته شده است و مقایسه ای بین سلاح های اصلی DS، آنهایی که در پخش زنده صوتی در ماه مارس نشان داده شده اند و جلوه های صوتی اسلحه به شکل فعلی را نشان می دهد.
مدیر انجمن Motive Caden House با ارسال پستی در Reddit در مورد تغییرات، جزئیات بیشتری را در مورد تغییرات به اشتراک گذاشت. هاوس همچنین تاکید کرد که همه چیزهایی که در این ویدئو نشان داده می شود هنوز در حال انجام است و تمرکز این به روز رسانی بر روی تجربه صوتی است نه “تصاویر بصری، انیمیشن ها، بافت ها یا الگوها”.
هاوس توضیح داد: «احساس قدرت از سلاحها با تجربه کامل به وجود میآید، زیرا آنها نه تنها صداهای اصلی هستند که میشنوید، بلکه تأثیر روی سطوح و تأثیرات آن بر محیط نیز هستند». متوجه خواهید شد که محدوده فرکانس کاتر پلاسما برای تمرکز بیشتر بر روی ضربه و همچنین قسمت پایین تر، متعادل شده است. به طور کلی، این با این “احساس” که بسیاری از شما با نسخه اصلی ذکر کرده اید بهتر است. با پالس ریفل، اکنون می توانید بشنوید که ریتم آن کمی آشفته تر است و مانند نسخه قبلی فشرده نیست. حجم کمی بیشتر از واکنش محیط و همچنین بازخورد بیشتری از شوک های سطحی وجود دارد.
این بازسازی در موتور فراستبایت EA توسعه مییابد و بر عبور از خط باریک بین بهبود و مدرنسازی Dead Space برای پلتفرمهای مدرن تمرکز میکند، در حالی که احساس عنوان اصلی را حفظ میکند.
شگفت انگیز است که تیم سازنده بازخورد طرفداران پخش زنده را دریافت کرده و آن را با چنین پیچ و تاب کوتاهی روی بازی اعمال کرده است. اگرچه پنجره راه اندازی بازی در نهایت به سال 2023 بازگردانده شد، اما به نظر می رسد تیم Motive برای انجام درست این بازسازی وقت گذاشته است. گزارشهای داخلی نشان میدهند که هدف ارائه نسخهای بازسازی شده است که با سطح بازسازیهای تحسینشده رزیدنت اویل کپکام مطابقت داشته باشد.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.