
Capcom این هفته سال مالی بسیار سودآوری را گزارش کرد، اما این شرکت انتظار دارد که سال مالی 2022-23 حتی بزرگتر باشد. با توجه به چشم انداز آینده این شرکت، قصد دارد 37 میلیون دستگاه – در مقایسه با 32.6 میلیون دستگاه در سال مالی قبل – بفروشد که 30 میلیون از این فروش ها از خارج از ژاپن انجام می شود.
از این تعداد، کپکام تخمین می زند که بازی های جدیدش 10 میلیون واحد فروش داشته باشد، در حالی که بقیه فروش از بازی های موجود مانند آخرین بازسازی های Resident Evil، Resident Evil 7 و Resident Evil Village حاصل می شود.
در رتبهبندی ۲۰۲۳ عنوان کنونی کپکام، بازیهای اکشن دایناسور محور Exoprimal و Pragmata مرموز هستند، در حالی که هنوز پنجره انتشار Street Fighter 6 فاش نشده است. در آینده ای نزدیک، طرفداران سبک رترو می توانند بازی های کلاسیک مجموعه مبارزات کپکام را در 24 ژوئن و Capcom Arcade 2nd Stadium در 22 جولای بررسی کنند. طرفداران Monster Hunter را نیز نباید از دست داد، زیرا افزونه Sunbreak قرار است در تاریخ 30 ژوئن برای سوییچ و رایانه شخصی عرضه شود.
سال مالی منتهی به 31 مارس 2022 یک رکورد موفقیت آمیز برای Capcom بود. این شرکت فروش خالص 850 میلیون دلاری را گزارش کرد که نسبت به سال قبل 15.5 درصد افزایش داشت، درآمد عملیاتی آن به 330 میلیون دلار افزایش یافت و درآمد خالص آن نسبت به سال مالی قبل 30.6 درصد افزایش یافت و به 250 میلیون دلار رسید.
Resident Evil Village و Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin محرک های بزرگ رشد Capcom در سال 2021 بودند، در حالی که کاتالوگ پشتی آن نیز به میزان قابل توجهی در این اعداد نقش داشته است.