
بازی Nier: Automata به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین عناوین RPG موجود در بازار شناخته می شود، اما به طرز عجیبی از زمان انتشار خود در سال 2017، تأثیر قابل توجهی بر میلیون ها نفر گذاشته است. حتی در حال حاضر، مشخص شده است که سازنده این عنوان، یوکو تارو، دائما در حال دریافت است. پیام های جدید طرفدارانی که ادعا می کنند Nier: Automata افسردگی آنها را درمان کرده است.
به گزارش پارسی گیم، چندین سازنده مطرح از جمله Yoko Taro و Yusuke Saito، تهیه کنندگان Nier: Automata درباره افکار و موفقیت های خود در عرضه اخیر این بازی صحبت کرده اند. طبق اطلاعات دریافتی، از یوکو تارو پرسیده شد که آیا درک احساسات بسیار عمیق پس از پایان بازی برای مردم عادی است؟ تاروت در پاسخ گفت: «اگرچه این احساسات طبیعی هستند، اما «هیچ چیز از قبل برنامه ریزی شده نبود»، اما می توان گفت که این به این دلیل است که بازی به عنوان یک «آینه» عمل می کند و این احساسات را منعکس می کند.» برعکس، بازتاب می دهد. به بازیکن
Nier Automata برای درمان افسردگی استفاده شده است
یوکو تارو ادامه می دهد: ما هنوز هم چنین پیام هایی دریافت می کنیم و من خودم تحت درمان قرار گرفته ام، اما این اصلا تصادفی نیست. حالا چطور این اتفاق می افتد، فکر می کنم این یک واقعیت است که Nier: Automata نوعی بازی است که احساسات بازیکن را به عنوان یک تصویر منعکس می کند. Nier عدالت را آنطور که سازنده در نظر داشته به تصویر نمی کشد، بلکه به گونه ای است که مسائل و چالش ها را برای بازیکن شخصی می کند. مسائلی مانند جهنم و تاریکی، مرگ و زندگی; این دوگانگیها نوعی کنشهایی هستند که محدودیتهای آزاداندیشی را کنار میزنند.
Nier: Automata شاهکاری است که مجموعهای از مضامین عمیق مانند فراانسان گرایی، هویت فردی، اگزیستانسیالیسم و صنعت نظامی را که توسط استودیوی پلاتینیوم گیمز توسعه یافته است، بررسی میکند. یوکو تارو، با ذهن باز و خلاق خود، تیم طراحی این بازی را رهبری میکند و به دلیل پرداختن به این مسائل و حماسهای که فراتر از سرگرمیهای دیجیتال است، خود را در این صنعت متمایز کرده است. با توجه به داستان چشمگیر بازی، جای تعجب نیست که بسیاری از مردم به پایان Nier: Automata واکنش نشان دادند.
اکشن RPG Nier: اتوماتهم اکنون برای پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است.
منبع: Thegamer