
مدیران کپکام در حین تولید بازی Resident Evil 7 آنها نظر خود را به توسعه دهندگان تحمیل کردند و می خواستند این اثر یک سرویس زنده با قابلیت خرید آیتم ها و پرداخت درون بازی باشد. در مصاحبه اخیر، تهیه کننده ارشد Resident Evil 7 تصمیم اولیه برای ساخت این بازی را فاش کرد.
جون تاکوچی در مصاحبه با شینجی میکامی برای کانال رسمی یوتیوب Biohazard. کپکام از تلاش اولیه برای تبدیل Resident Evil 7 به یک بازی آنلاین خبر داد. او می گوید که مدیریت این شرکت برای افزودن ویژگی های آنلاین و خریدهای درون بازی، فشار زیادی به تیم توسعه وارد کرده است. تاکوچی، تهیه کننده اصلی، به تیم سازنده اضافه شد و تمام این ایده ها را متوقف کرد و به نوعی بازی را نجات داد.
تاکوچی گفت: «وقتی کار روی Resident Evil 7 را شروع کردیم، به عقب برگشتیم و از خود پرسیدیم که وحشت واقعاً به چه معناست؟ صحبت های زیادی با ناکانیشی (کارگردان بازی) داشتم که می پرسیدم چه کار کنیم؟ ما قبل از آن بازی در مورد آن صحبت کرده بودیم و در همان زمان فشار زیادی از طرف کپکام وجود داشت و آنها گفتند که ما باید یک بازی بسازیم که بازیکنان می خواهند.”
ایده های اولیه برای Resident Evil 7
او در ادامه می گوید که کپکام دستورات زیادی به کارگردان داده و باید چنین بازی بسازند و در نهایت به یک بازی آنلاین چند نفره با محتوای قابل دانلود و سرویس زنده رسیدند. این بازی باید بتواند آیتم ها را بخرد و رزیدنت اویل باید در این مسیر گام بردارد. و ادامه داد: واقعاً درخواستها زیاد بود، کارگردانهای ضعیف. بالاخره رئیس ما وارد شد و اتفاقی فراموش نشدنی افتاد. 4 ژانویه و اولین روز کاری سال جدید. رئیس من را به اتاقش صدا زد و گفت که بازی اصلاً خوب نیست، لطفاً دخالت کنید و بنابراین من شروع به کار روی Resident Evil 7 کردم.
Takeuchi در ادامه توضیح می دهد که او به تیم سازنده بازی پیوست و تصمیم گرفت تمام ایده های مدیران Capcom را رد کند و آن را از یک سرویس زنده به یک بازی Resident Evil تبدیل کند. ایده تبدیل بازی به یک بازی چند نفره در روز اول رد شد و سپس آنها تصمیم گرفتند یک بازی ترسناک تک نفره بسازند: “ما در نهایت به کابوس تیم بازاریابی رسیدیم، یک بازی ترسناک معمولی تک نفره، یعنی در نهایت Resident Evil 7 یک متا 86 گرفت و یازده میلیون نسخه فروخت.
بهروزرسانی نسل نهم Resident Evil 7 به تازگی منتشر شده است و علاوه بر اضافه کردن وضوح 4K، ردیابی مجدد و فریمهای نامحدود را نیز به همراه دارد.
منبع: VGC