
عنوان جدیدی در این هفته از سری بسیار موفق Witcher در CD Projekt Red معرفی شد که این بازی بدون عنوان در حال حاضر در حال توسعه است و به موتور جدیدی منتقل می شود. کارگردان بازی جدید در پاسخ به توییتی که به شیوههای شکستن اجباری در Cyberpunk 2077 و Witcher 3 اشاره میکرد، گفت این بار همه چیز متفاوت خواهد بود.
جیسون اسلاما، توسعه دهنده CD Projekt Red در توییتی اعلام کرد که به عنوان کارگردان بازی روی بازی بعدی Witcher کار خواهد کرد. اسلاما پس از همکاری در Witcher 3 و عنوان انفرادی استودیو Gwent به عنوان برنامه نویس، از اواخر سال 2018 کارگردانی بازی Gwent را بر عهده داشت و اکنون این نقش را برای بازی بزرگ بعدی استودیو AAA بر عهده خواهد گرفت.
من بسیار هیجان زده هستم که اعلام کنم متواضعانه برای اطمینان از موفقیت بازی بزرگ بعدی AAA The Witcher به عنوان کارگردان بازی آن کار کرده ام! فکر می کنید بتوانید به تیم ملحق شوید؟ نقش های باز زیاد با امکان کار از راه دور داریم که می توانستیم در مورد آنها بحث کنیم! https://t.co/bBbxs0JMmq
– جیسون اسلم (@SlamaTwoFlags) 21 مارس 2022
از آنجایی که توییت Slama – و احتمالاً معرفی اولیه بازی جدید – بیشتر به عنوان ابزاری برای استخدام بود، سازنده بعداً به توییتی پاسخ داد که تجربه بد استودیو را با یک بحران در گذشته افزایش داد. کاه پاسخ داد “Never on my watch”، نوید شرایط بهتری را برای کارمندان برای کار روی عنوان جدید می دهد.
جای تعجب نیست که CD Projekt Red ممکن است به دنبال ترمیم اعتباری باشد که به دلیل گزارشهای مربوط به یک بحران اجباری در Cyberpunk 2077 خدشهدار شده است، به خصوص که این شرکت در ابتدا قول داده بود که کارمندان خود را ملزم نکند که عنوان گسترده جهان باز را کنار بگذارند.
پس از گزارشهای مربوط به بحران Cyberpunk 2077، CD Projekt Red با بهروزرسانی استراتژی 2021، تلاش زیادی برای کاهش استرس، جلوگیری از سوختگی و فراهم کردن همه چیز برای کارمندانمان انجام داده است تا فرهنگ محیط کار را تغییر دهد. باید روی کار کردن با تفکر کاملاً مثبت تمرکز کرد.”
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.