
Diablo III اخیراً 10 ساله شد و وایت چنگ، توسعهدهنده سابق Diablo III و مدیر فعلی Diablo Immortal، برای جشن گرفتن یک دهه از کشتن شیاطین به توییتر برای پاسخ به سوالات طرفداران در مورد توسعه بازی، راه اندازی اولیه و ویژگی هایی که به قطع نهایی نرسیده اند.
پاسخ های چنگ عمیقاً در رویکرد بلیزارد به Diablo III و چگونگی تغییر سریع آن رویکرد پس از پرتاب است. به عنوان مثال، دشواری بازی در ابتدا الهام گرفته شده بود حملات World of Warcraft. خانه حراج پول واقعی بحثبرانگیز بازی در زمان راهاندازی یک مشاجره بزرگ بود و بسیاری از بازیکنان احساس میکردند که چالش شدید بازی در سطوح بالاتر سختی و سطوح پایین سقوط آیتمها برای تشویق بازیکنان به خرید تجهیزات بهتر از خانه حراج طراحی شده است. چنگ میگوید که این هرگز هدف نبوده، بلکه در عوض برای تسهیل تجارت و مبادله اقلام برای بازیکنان بدون نیاز به استفاده از وبسایتهای شخص ثالث پیادهسازی شده است.
میزان کاهش هرگز به دلیل ق. نرخ افت به گونه ای طراحی شده است که برای بازیکنی که انفرادی بازی می کند سرگرم کننده باشد.
در اینجا یک آزمایش فکری است. هر سرعت سقوطی را که می خواهید انتخاب کنید. اکنون وارد یک خانه حراجی شوید که بازیکن را در 99.99 درصد غارت قرار می دهد.– وایات چنگ (@candlesan) 15 مه 2022
هر کسی که زمان زیادی را در Diablo III سپری کرده باشد احتمالاً با سطح مخفی بازی Whimsyshire روبرو شده است، دنیایی از ابرهای شاد و رنگین کمان که به نظر می رسد مستقیماً از قسمتی از Care Bears آمده است. تخم مرغ عید پاک به دلیل یک بحث داخلی در مورد گنجاندن رنگین کمان در Diablo III و اینکه آیا برای لحن بازی مناسب است یا نه، به وجود آمد.
Whimsyshire به دلیل یک بحث داخلی پس از نظراتی مبنی بر وجود رنگین کمان در بازی ظاهر شد. درست قبل از میدانهای بدبختی، جایی که از یک پل عبور میکنید، یک قوس داریم که توسط مه رودخانه ایجاد شده است، زیرا – میدانید، این همان چیزی است که نور را میسازد. (1 /)
– وایات چنگ (@candlesan) 15 مه 2022
چنگ همچنین به برخی از ویژگیهای مختلف که هرگز نور روز را ندیدهاند، میپردازد، که بدنامترین آنها حالتهای قطعشده PvP Diablo III است. به گفته چنگ، ایجاد تعادل بین تواناییهای هر کلاس با رونهای مختلف و آیتمهای PvP افسانهای ثابت شده است که یک “کار یادبود” است. در مورد اینکه چه چیزی می تواند منجر به PvP شود، چنگ می گوید که تعدادی ایده روی میز وجود دارد، از جمله حالت سنتی به سبک عرصه، حالت PvP مشابه MOBA با روبان ها و مینیون ها، سیستم پاداش PvP در دنیای باز و حتی یک حالت PvP نامتقارن که در آن یک بازیکن نقش رئیس را بر عهده می گیرد و با چهار بازیکن دیگر مبارزه می کند.
با مهارتهای گسترده Diablo 3 + Runes برای مهارتها + (بعدا) آیتمهای افسانهای، موافقت با داشتن 6 توانایی که بازی کردن و بازی کردن در برابر آنها سرگرمکننده است، کار بسیار مهمی بود. نویز بصری، انتظارات متفاوت در مورد آنچه در تجهیزات شما میگذرد و سایر اولویتهای توسعه اضافه کنید.
– وایات چنگ (@candlesan) 15 مه 2022
یکی دیگر از ویژگی های کلیدی باقی مانده در کف اتاق برش، طلسم ها بود. در ابتدا، بازیکنان می توانستند تا 9 طلسم را برای تقویت بیشتر شخصیت خود مجهز کنند. این سیستم به گونه ای طراحی شده بود که تکاملی از جذابیت های Diablo II باشد. تکرارهای این سیستم شامل موجودی به سبک مینی بازی است که در آن بازیکنان طلسم های رنگی مختلف را برای پاداش ترکیب می کنند. مطابق با چنگبا این حال، بازیکنان سیستم را نادیده گرفتند یا آن را آزاردهنده دیدند، بنابراین در نهایت حذف شد.
ما چندین بار با سیستم نفوذ Angelic / Demonic هم در بلیزارد شمالی و هم زمانی که پروژه مجدداً در ایروین شروع شد آزمایش کردیم. ایده این بود که انتخاب داستانی که انجام میدهید روی شخصیت و رشد شخصیت شما تأثیر میگذارد. 1 /
– وایات چنگ (@candlesan) 15 مه 2022
بلیزارد همچنین با الهام از سیستم اخلاقی نور در مقابل جنبه تاریک موجود در جنگ ستارگان: شوالیههای جمهوری قدیم، سیستم فرشتهای / شیطانی را آزمایش میکند. بازیکنان میتوانند دیالوگهای خوب یا بد را انتخاب کنند، و مهارتها یا آیتمهای خاصی به مقدار مشخصی از نقاط همسویی شیطانی یا فرشتهای نیاز دارند. این در نهایت حذف شد زیرا، به گفته چنگ، “انتخاب ساخت بازیکن در برابر تصورات بازیکن” را قرار داد.
جزئیات بیشتری برای یادگیری در مبحث کامل چنگ وجود دارد، بنابراین برای اطلاعات بیشتر حتما آن را بررسی کنید. برخی از ویژگیهای بریدهشده Diablo III که چنگ به آن اشاره میکند، در واقع بخش عمدهای از Diablo Immortal خواهد بود. بازی رایگان موبایل در وهله اول (اما همچنین بازی قابل بازی در رایانه با قابلیت بازی متقابل و متقاطع) شامل گروه PvP و PvP در جهان باز و همچنین شهرها برای چند نفره است، دو ویژگی که برش برای Diablo III.
اگرچه راه اندازی Diablo III به دلیل خطاهای سرور و مشکلات طراحی کاملاً روان نبود، اما در نهایت با معرفی پسوند Reaper of Souls تبدیل به یک «زمان خوش» شد.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.