
طبق آخرین اخبار منتشر شده از بازی، کاربران کنسول Xbox Series S می توانند قسمت چندنفره بازی Halo Infinite را با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند.
نرخ فریم بالای 60 فریم یکی از پیشرفت های جدید در صنعت بازی های ویدیویی است. به این ترتیب دارندگان کنسول های نسل نهم در صورت داشتن نمایشگر 120 هرتزی می توانند جلوه های متفاوتی را در فریم های بالاتر و نرم تر از قبل تجربه کنند. این ویژگی تجربه سبک Sagittarius مانند Halo Infinite را تغییر قابل توجهی می کند. اکنون با تلاش استودیو 343 Industries، کاربران کنسول Xbox Series S می توانند ضمن تجربه بخش چندنفره بازی Hilo Infinite، از سرعت 120 فریم در ثانیه لذت ببرند.
این قابلیت در قالب فصل دوم Halo Infinite با نام Lone Wolves در دسترس است. لازم به ذکر است که در نسخه بتا قسمت چندنفره بازی هیلو اینفینیت دارای حالتی با 120 فریم بود. اما زمانی که نسخه نهایی منتشر شد، این ویژگی توسط Halo Infinite حذف شد.
طبق توضیحات منتشر شده در وبسایت رسمی بازی هیلو اینفینیت، بازیکنان می توانند با مراجعه به قسمت Video در تنظیمات این اثر، فرکانس شوت های خود را افزایش دهند. علاوه بر این، دارندگان Xbox Series X می توانند نرخ فریم خود را به 30 فریم در ثانیه کاهش دهند. این کار جلوه های بصری را در اولویت قرار می دهد و زیبایی Halo Infinite را دو چندان می کند. با این حال، این نرخ فریم برای بخش چند نفره Hilo Infinite توصیه نمی شود.
سری های مختلف S در 120 فریم کار می کنند
در قالب آپدیت فصل دوم Halo Infinite، استودیو 343 صنایع آیتم های مختلفی از جمله سه حالت جدید (مانند حالت Last Spartan Standing)، یک Battlefield جدید و رویدادهای مختلف را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. از این رو استودیو سعی کرده تا کمبود محتوای بازی هیلو اینفینیتی را برطرف کند و رضایت بازیکنان را جلب کند.
نظر شما در مورد امکان تجربه قسمت چندنفره Halo Infinite با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه چیست؟ آیا فکر می کنید این به بازی فرصت می دهد و آن را محقق می کند؟ آیا این ویژگی ثابت می کند که سری Xbox S قابل قبول است؟ به ما بگویید چه فکر می کنید.
منبع: IGN