
اگر از حلقه الدن فاصله بگیرید و سرزمین عجایب تینی تینا را کاوش کنید، ممکن است لازم باشد عادت به بررسی دیوارهای توهمآمیز را حفظ کنید. مایک ماهاردی، نویسنده اثبات کننده، دیوار جعلی را در سرزمین عجایب در حالی که به دنبال یکی از تاس های خوش شانس در بازی می گردد، کشف می کند.
دیوارهای توهمآمیزی، یکی از ویژگیهای شناخته شده در بازیهای FromSoftware، از زمانی که بازیکنی دیواری توهمآمیز را در Elden Ring پیدا کرد که تا ۵۰ ضربه طول میکشد تا از بین برود، موضوع مورد بحث و گفتگو بوده است. احتمالاً یک مشکل، اکثر دیوارهای توهمآمیز در بازیهای FromSoft فقط با یک کلیک باز میشوند یا به یک عنصر باز کردن قفل خاص نیاز دارند.
در حالی که وسوسه انگیز است که به دیوارهای توهمآمیز سرزمین عجایب بهعنوان اشارهای در آخرین لحظه به حلقه الدن نگاه کنیم، احتمالاً فقط شانس این است که دیوار جعلی الدن رینگ بسیار قوی درست قبل از اسپینآف Borderlands منفجر شد. در حالی که اصطلاح دیوار توهمی بیشترین ارتباط را با بازیهای FromSoft دارد، این مفهوم سابقه طولانی در بازیهای ویدیویی دارد و به گذرگاههای پنهان در Wolfenstein 3D و Doom باز میگردد.
با توجه به عملکرد Vice برای تاریخچه دیوارهای توهمآمیز، این نام احتمالاً در اصل از توصیفات طلسم در کتابهای راهنمای Dungeons و Dragons اولیه الهام گرفته شده است. مفهوم دیوارهای جعلی نیز در TTRPG کاربرد زیادی پیدا میکند، که برای Wonderlands منطقی است، بازیای که به عنوان بخشی از یک کمپین هیئت مدیره از زمان ایجاد Tiny Tina تنظیم شده است.
خوشبختانه برای بازیکنان سرزمین عجایب، یافتن دیوارهای مخفی در این بازی آسان تر از دیوارهای موجود در Elden Ring است، با یک فرمان غوغا در زمانی که بازیکنان به یکی از آنها نزدیک می شوند. در مواردی که این دیوارها تاس خوش شانس را پنهان می کنند، بازیکنان همچنین می توانند از دستورات صوتی واضح پیروی کنند تا یک کلکسیون مفید پیدا کنند.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.