
کپکام رسماً بازی مورد انتظار Dragon’s Dogma 2 را در جشن ویژه خود به مناسبت دهمین سالگرد بازی اصلی معرفی کرد.
این اعلامیه توسط کارگردان Hideaki Itsuno در پایان جشن اعلام شد، اگرچه فقط لوگوی بازی نشان داده شد. “در دست توسعه” است، اما اینکه تا کجا پیش می رود یک راز است.

یک بیانیه مطبوعاتی بعدی تأیید کرد که Dragon’s Dogma مانند بسیاری دیگر از بازیهای Capcom بر روی RE Engine اجرا خواهد شد. علاوه بر Itsuno، حداقل دو توسعهدهنده دیگر از بازی اول، Daigo Ikeno و Kenichi Suzuki، برای کار بر روی ادامه بازی باز خواهند گشت. علاوه بر این، چیزی بیشتر از این بازی به اشتراک گذاشته نشد، و Capcom به سادگی گفت که توسعه دهندگان “برای به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در آینده هیجان زده هستند.”
Dragon’s Dogma ابتدا در ماه می 2012 برای Xbox 360 و PS3 عرضه شد. او بعداً نسخه بهبود یافته ای به نام Dark Arisen دریافت کرد که شامل محتوایی برای توسعه بود و سپس پورت هایی را برای رایانه شخصی، ایکس باکس وان، PS4 و نینتندو سوییچ دریافت کرد. حتی یک سریال انیمیشن در نتفلیکس وجود دارد.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.
محصولات مورد بحث در اینجا مستقل از ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot می تواند سهمی از درآمد را دریافت کند.