
طبق آخرین اخبار منتشر شده از این بازی، در صفحه لینکدین یکی از کارمندان استودیو Obsidian اشاره شده است که بازی Avowed با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.
اگرچه Aowed مدت زیادی است که وجود دارد، اما اطلاعات زیادی در مورد این اثر استودیو Obsidian منتشر نشده است. تاکنون تنها یک تریلر CGI از این اثر منتشر شده است که عملا هیچ یک از قسمت های ذکر شده بازی را نشان نمی دهد. با توجه به اینکه ماه آینده رویداد مشترک Xbox و Bethesda برگزار می شود، انتظار می رود در نهایت شاهد معرفی کامل Avowed و آشنایی با جنبه ها و ویژگی های مختلف این بازی باشیم. اخباری مبنی بر اینکه موتور بازی مورد استفاده برای ساخت بازی Avowed ذکر شده است.
بر این اساس، پل میلر که به عنوان برنامه نویس ساز در استودیو Obsidian کار می کند، صفحه پروفایل لینکدین خود را به روز کرد تا جزئیات بیشتری در مورد فعالیت های خود در استودیو ارائه دهد. نمایه به روز شده پل میلر بیان می کند که وظیفه او “بهبود استفاده از Unreal Editor 4 و Unreal Engine 5 با افزونه ها است.” اگرچه از موتور Unreal Engine 4 نیز نام برده شده است، اما واضح است که استودیو Obsidian به Unreal Engine 5 روی آورده و احتمالاً از آن برای ساخت Avowed استفاده کرده است.
مشخصات پل میلر فقط در مورد استفاده از Unreal Engine 5 برای ساخت Avowed نیست. رسانههای خالص Xbox قبلا گزارش داده بودند که Aaron Dubois، طراح ارشد VFX در Obsidian Studios، جزئیات بیشتری در مورد این بازی ارائه کرده است. او در پروفایل لینکدین خود نوشت: “به عنوان یک طراح ارشد VFX، روی Avowed کار می کنم.” من از نیاگارا در موتور Unreal 5 استفاده می کنم.
بازی اعلام شده در سال 2020 ارائه خواهد شد
اگرچه نمایه پل میلر نشان می دهد که استودیو Obsidian در حال تغییر موتور مورد استفاده برای Unreal Engine 5 است، مشخصات Aaron Dubois به صراحت اشاره می کند که او از موتور برای ساخت Avowed استفاده کرده است. این بدون شک به پیشرفت های مختلفی منجر می شود و در نتیجه کیفیت بازی را بهبود می بخشد.
این اولین بار نیست که اطلاعاتی در مورد موتور مورد استفاده برای ساخت بازی Avowed در قالب پروفایل لینکدین منتشر می شود. سال گذشته، کارمندان استودیو Obsidian چندین پست لینکدین در رابطه با Unreal Engine منتشر کردند. در آن زمان مشخص نبود که اعضای استودیو Obsidian از چه موتوری استفاده می کردند. اما به گفته آرون دوبوا، آنها احتمالا از موتور Unreal 5 استفاده کرده اند.
اگرچه در هیچ یک از پروفایل های استودیوی Obsidian به اثر دیگر یعنی The Outer Worlds 2 اشاره ای نشده است، اما ساخت بازی با Unreal Engine 5 منطقی است. این به این دلیل است که روند ساخت Outworld 2 پس از Avowed آغاز شد.
نظر شما در مورد استفاده از Unreal Engine 5 برای ساخت Avowed چیست؟ آیا شما با این موافق هستید؟ به نظر شما Unreal Engine 5 چقدر به بهبود بازی کمک می کند؟ به ما بگویید چه فکر می کنید.
منبع: The Gamer