
استودیوی Nightdive از سال 1994 برای مدتی در حال کار بر روی بازسازی سیم کارت همهجانبه سیستم شوک بوده است و امروز در جریان PC Gamer Show ما به طور عمیق به آن نگاه کردیم.
این تریلر گیمپلی زیادی را نشان میدهد و شامل صدایی از آنتاگونیست بازی، SHODAN است. بزرگترین و قابلتوجهترین عنصر بازسازی، تجسمهای قابل توجه بهبود یافته آن است. این تریلر تصاویری از ایستگاه فضایی سیتادل، بازی اسلحه، مجموعه ای از دشمنان، مکان های مختلف ایستگاه و کمی فضای مجازی را نشان می داد.
وارن اسپکتر نیز از برنامه خواست تا در مورد بازی صحبت کند. اسپکتور بیشتر به عنوان کارگردان Deus Ex اصلی و همچنین خالق سریال Epic Mickey شناخته می شود. Spectre تهیه کننده سیستم شوک اصلی بود و در مورد تجسم بهبود یافته بازسازی صحبت می کند. اسپکتور در مورد بازی اصلی گفت: “ما بهترین کار ممکن را انجام دادیم” و “در آن زمان بازی بسیار ابتدایی بود.” او همچنین با گلایه از این موضوع که وقتی بازی اصلی را شروع میکنید، صفحهای پر از متن را به شما ارائه میدهد، گفت که چقدر رابط کاربری بازی اصلی به هم ریخته است. اسپکتور همچنین گفت: “SHODAN در حال حاضر خیلی به واقعیت نزدیک است”، اما او امیدوار بود که سیستم شوک حتی در سال 2022 یک داستان تخیلی باقی بماند.
Nightdive تاریخ انتشاری را برای بازسازی ارائه نکرده است، اما نسخه ی نمایشی بازی در Steam در دسترس است.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.
محصولات مورد بحث در اینجا مستقل از ویراستاران ما انتخاب می شوند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot می تواند سهمی از درآمد را دریافت کند.